$300M අරමුදල් රැස්කිරීමෙන් පසුව Berlin පදනම් වූ පාපන්දු යෙදුම metaverse වෙත පිවිසෙයි.


 ජර්මානු පාපන්දු මාධ්‍ය යෙදුමක් වන OneFootball, Web3 හි සමාගමේ පැවැත්ම වර්ධනය කිරීමට සහ එහි වේදිකාවේ නව විශේෂාංග සංවර්ධනය කිරීමට Series D වටයකින් ඩොලර් මිලියන 300ක් රැස් කර ඇත.


බ්‍රහස්පතින්දා නිවේදනයකට අනුව, OneFootball සහ nonfungible token (NFT)-centric Animoca Brands විසින් OneFootball Labs නමින් හවුල් ව්‍යාපාරයක් නිර්මාණය කරන ලදී. නව වේදිකාව "බ්ලොක්චේන් තාක්‍ෂණය මත පදනම් වූ ඩිජිටල් වත්කම් සහ රසික කේන්ද්‍රීය අත්දැකීම් සැපයීමට සමාජ ශාලා, ලීග, ෆෙඩරේෂන් සහ ක්‍රීඩකයින්ට හැකි වේ." තවද, රසිකයින්ට ඔවුන්ගේ විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනය සහ ක්‍රෙඩිට් කාඩ් භාවිතයෙන් අතථ්‍ය එකතු කිරීම් ලබා ගැනීමට සහ ගබඩා කිරීමට හැකි වේ.


Animoca Brands, Dapper Labs, DAH Beteiligungs GmbH, Quiet Capital, RIT Capital Partners, Senator Investment Group, සහ Alsara Investment Group ඇතුළු blockchain platforms සහ venture Capital සමාගම්වල සහභාගීත්වය ඇතිව Liberty City Ventures විසින් මූල්‍යකරණ වටය මෙහෙයවන ලදී.


Animoca Brands විසින් blockchain, NFTs, gaming සහ metaverse පිළිබඳ සිය විශේෂඥතාව සහ ජාලය ලබා දෙනු ඇත, OneFootball හට පාපන්දු කර්මාන්තය සඳහා නව ආදායම් මාර්ග උත්පාදනය කරන අතරම ඩිජිටල් රසිකත්වය වැඩි කරන නව නිෂ්පාදන සහ සේවා සංවර්ධනය කිරීමට උපකාරී වේ. නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් OneFootball හි නිර්මාතෘ සහ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී Lucas von Cranach මෙසේ පැවසීය.


"අපි විශ්වාස කරනවා පාපන්දු ක්‍රීඩාවේ අනාගතය ස්ටෑන්ඩ් වලින් සහ පිටියෙන් පිටත විමධ්‍යගත කර Web3 මත ගොඩනඟා, දත්ත සහ ඩිජිටල් වත්කම්වල හිමිකාරිත්වය රසිකයින්ට නැවත ලබා දෙනු ඇත."


Liberty City Ventures හි කළමනාකාර හවුල්කරු වන Murtaza Akbar, OneFootball හි මිලියන 100 ක මාසික ක්‍රියාකාරී පරිශීලකයින්, පාපන්දු ලෝලීන්ගේ දැවැන්ත ප්‍රජාවක් සඳහා blockchain තාක්ෂණයෙන් ප්‍රයෝජන ගැනීමට අවස්ථාවක් ලෙස ඉස්මතු කළේය.

Previous Post Next Post