ජූලි මාසයේ සිට Crypto වෙළඳ දැන්වීම්වල ආදායම ලිස්සා යන බැවින් Google හට bear වෙළදපොළේ නවතම තත්වය දැනීමට පටන් ගෙන ඇත.

Google feels the bear market as crypto ads revenue slips since July


Google හි මව් සමාගම වන Alphabet වෙතින් නවතම ඉපැයීම් ඇමතුම, මූල්‍ය සේවා සහ cryptocurrency උපප්‍රවර්ග වලින් අඩු වූ සෙවුම් ප්‍රචාරණ වියදම් ඉස්මතු කර ඇත.


Alphabet Q3 සඳහා ඔක්තෝබර් 25 දින සිය ඉපැයීම් වාර්තාව නිකුත් කළ අතර, පසුගිය වසරේ Q3 හා සැසඳීමේදී ආදායමේ 6% වැඩිවීමක් ඩොලර් බිලියන 69.1 දැක්වීය. 2022 Q2 සිට ආදායම සුළු වශයෙන් අඩු වූ අතර එය ඩොලර් බිලියන 69.7 සිට පහත වැටුණි.


කෙසේ වෙතත්, එහි වෙළඳ ප්‍රචාරණ ඉපැයීම් ඇතුළත් Google සේවා වෙතින් ලැබෙන ආදායම් බිඳවැටීම පෙන්නුම් කළේ පසුගිය වසර තුළ මෙම කොටස ඩොලර් බිලියන 58.8 සිට ඩොලර් බිලියන 61.3 දක්වා වැඩි වී ඇති බවයි.


Google හි ප්‍රධාන ව්‍යාපාරික නිලධාරි Philipp Schindler, ඔක්තෝබර් 25 වන දින Alphabet හි ඉපැයීම් ඇමතුම අතරතුර කාර්තුවෙන් කාර්තුවේ වෙළඳ ප්‍රචාරණ වියදම්වල කැපී පෙනෙන පහත වැටීම් සමඟ මූල්‍ය සහ ගුප්ත ව්‍යවහාර මුදල් අංශවල විශේෂ ආරවුල් සටහන් කළේය:


"සෙවුම් දැන්වීම්වල ඇතැම් ප්‍රචාරකයින් විසින් වියදම් කිරීමේ ආපසු හැරීමක් අපි දුටුවෙමු. උදාහරණයක් ලෙස, මූල්‍ය සේවා වලදී අපි රක්ෂණ, ණය, උකස් සහ ක්‍රිප්ටෝ උපප්‍රවර්ගවල පසුබැසීමක් දුටුවෙමු."

 

Crypto මුදල් ව්‍යාපාර, සේවා සහ නිෂ්පාදනවලට අදාළ වෙළඳ දැන්වීම් සඳහා විෂය පථය සහ අවශ්‍යතාවය පැහැදිලි කිරීමට Google 2022 ජූලි මාසයේදී සිය මූල්‍ය නිෂ්පාදන සහ සේවා ප්‍රතිපත්තිය යාවත්කාලීන කළේය. ප්‍රංශය, ජර්මනිය, දකුණු කොරියාව, පිලිපීනය, එක්සත් අරාබි එමීර් රාජ්‍යය, හොංකොං සහ තායිලන්තය ඇතුළු රටවල් ඉලක්ක කරගත් හුවමාරු සහ පසුම්බි සේවා ප්‍රචාරකයින් සඳහා මෙය නීති සම්පාදනය කරයි.

Previous Post Next Post